En kreativ blogg med pyssel och vardagsdramatik



counter

måndag 29 mars 2010

Ny väska

Här är en ny liten väskmodell med ett nytillverkat tryck. Perfekt till små knubbiga barnhänder med passion för att packa smått och gott att bära omkring på. En grisrosa variant finns också, de ska bara sys först, men min symaskin bråkar som vanligt och just nu har vi tagit time out för att inte allt för hårda ord ska yttras. Får se om jag faller till föga och helt enkelt köper en ny. Vår relation har varit lite si och så och jag har börjat fundera på en yngre förmåga men samtidigt gillar jag den gamla maskinen med vinröd metallkaross från 70-talet, men vad hjälper det när sick-sacken helt plötsligt flippar ur och gör ett rakt stygn här och där. Jag blir galen!

1 kommentar:

  1. Kanske den här symaskinen kan vara något för dig? http://www.blocket.se/vasterbotten/Symaskin_Trackla___spolkapsel___huvudvark_26954266.htm?ca=2&w=1

    //A

    SvaraRadera