En kreativ blogg med pyssel och vardagsdramatik



counter

måndag 19 december 2011

Råttmotion och paketinslagning

Mannen försöker lägga ordet "kovän" i Wordfeud men det godkänns inte, bara för att han lyckades skriva "uroxen" tidigare tror han att alla boskapsord ska accepteras. Själv har jag ägnat kvällen åt att slå in julklappar samtidigt som jag försökte vara effektiv och låta råttorna springa av sig lite. Det gick väl så där... dom snodde både paketsnören, pennan och tejprullen. En av dom fann sen en godis som den pilade iväg med under ett skåp för att gnaga på samtidigt som den andra smet in i femåringens rum som just i kväll var ett eldorado av barbiedockor vars plastben mycket väl skulle kunna smaka bra för en gnagare. Till slut gav jag upp med råttmotionen och lät dom skaka galler igen. När jag ägnade hela min uppmärksamhet åt paketen blev det till slut en hel del gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar