En kreativ blogg med pyssel och vardagsdramatik



counter

torsdag 9 februari 2012

Stenbullar x 2

Jag har blivit inbjuden att gästblogga på kravallslöjd under vecka åtta, kul! Den som vill ha extra mycket "stenbullar" kan då passa på att kolla in både här och där. Sen är det upp till mig att kläcka ur mig tillräckligt med kreativt material så det räcker till båda ställen. Den fjortonde Februari har jag bloggat här i två år, näst intill varje dag. Här på slutet har jag "fuskat" lite och missat några gånger och det lutar mot att jag drar ner på takten lite och kanske levererar en 3-4 inlägg i stället för sju varje vecka, vi får väl se. Rätt vad det är kanske jag inte kan låta bli att blogga och så blir det lite mer material igen. Det kan bara vara lite skönt att veta att man "får" missa en dag eller tre, men som sagt, under vecka åtta blir det dubbelbullar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar