En kreativ blogg med pyssel och vardagsdramatik



counter

onsdag 10 juli 2013

En trappa upp

Lite "nytt" har det blivit på övervåningen i det rum som både är mitt arbetsrum och det lilla TV-rummet.

Vi har nyss bytt några fönster och därmed fått nya fönsterbänkar som är betydligt djupare än dom förra. Vi saknar inte alls dom tidigare smala, bruna av plast. Nu är det möjligt att placera lite större grejer i fönstret.

Vi har sparat några av dom gamla fönsterluckorna, en del av dom blev ju till en lek-kiosk för några år sedan, men två har nu flyttat in som bakgrundsvägg till mina pappersrullar.

Ovanför lillsoffan har jag gjort ett collage av knasiga bilder och vykort jag samlat på mig. Dom sitter monterade med washitejp och kan därför flyttas och bytas ut precis som man vill utan att tapeten tar skada.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar