En kreativ blogg med pyssel och vardagsdramatik



counter

lördag 1 januari 2011

2011

Nyårsdagen har varit som nyårsdagar brukar, lite småseg sådär. Sovit länge och tittat på teven. Vid ett tillfälle upptäckte jag att Trollkarlen från Oz gick på två kanaler samtidigt, märkligt med tanke på hur dålig den är... Bilden är från gårdagens nyårsmiddag. Vi åt trerätters hemma och tog det bara lungt. Jag har precis gått sista ronden i min förkylningsmatch och det verkar som att jag blev vinnaren efter en hel månads kamp, har aldrig varit med om liknande maratonförkylning. Skönt var det i alla fall att fira nyår hemma i lugn och ro, det var nog 12-13 år sedan sist. Sjuåringen var vaken och höll oss sällskap till ettsnåret, vi såg Mars attacks och han skrattade så det bubblade åt marsianerna med jättehuvudena. Jaha, 2010 var året jag började blogga, men uppenbarligen var det inte året jag slutade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar