En kreativ blogg med pyssel och vardagsdramatik



counter

lördag 4 september 2010

En bil kommer lastad...

Det är kul att låta sig inspireras av andras pyssel. Jag försöker i första hand att skapa egna varianter av olika uppslag jag hittar, men här erkänner jag att jag tagit idén rakt av och gjort en nåldyna av en leksakslastbil som jag köpt på loppis, otroligt charmigt! Sidan jag fann idén på heter: "Just something I made" och jag ska nog ge mig på att göra "fågelbo i en flaska" också.

Färdig!

6 kommentarer:

  1. Adorable!!!! Thank you for sharing it and for linking to my blog. It is wonderful.

    SvaraRadera
  2. Blev ju kanon! Det fanns ju massor med tips på den sidan. Hoppas du prova flera av dom så vi får se resultaten här på bloggen! :)

    SvaraRadera
  3. Oj! Spännande med en kommentar av självaste Cathe Holden herself! (ja du får ursäkta Erika, självklart så uppskattar jag dig och alla andra också som förärar min blogg med en kommentar!)

    SvaraRadera
  4. Ja ja, jag ska försöka att inte känna mig bortglömd... :) Nädå, skämt å sido. Det där var ju kul! Nu MÅSTE du ju bara göra fler av hennes pysseltips!!

    SvaraRadera
  5. WOW! Mycket kommentarer fick du också, måste va rekord

    SvaraRadera