En kreativ blogg med pyssel och vardagsdramatik



counter

onsdag 19 maj 2010

Eftermiddagsteve

Sjuk och hemma, for faktiskt till jobbet men kände ganska snabbt att det var en dålig idé. Förmodligen var det "bäbisnässprayen" för barn mellan 7 månader och två år som inte riktigt orkade hålla andningsvägarna uppe. Åkte hem mitt på dagen i en klibbvarm buss och somnade i soffan. Vaknade till lagom till "extrem home makeover"-programmet där det skriks hela tiden. Den här gången byggdes ett 400m2. stort hus men ändå fick fyra av de åtta barnen i familjen fortsätta att dela rum och istället satsade man på att bygga ett tvåvåningsgym ööh, jaha... Tror att jag somnade ett tag igen men sen blev det talkshow med temat: I didn´t know I was pregnant, allt jag har att säga om det är att jag märkt väldigt väl när jag varit gravid och kan fortfarande guida intresserade på en rundtur till platser i Umeå där jag kräkts. Nä nu lättar vi upp stämningen och humöret med en liten blomma från trädgården, om den doftar gott är svårt att säga p.g.a "däbbt däsa"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar