En kreativ blogg med pyssel och vardagsdramatik



counter

fredag 14 maj 2010

Tremånadersjubileum

Idag är det tre månader sen jag registrerade min blogg! Visserligen hette den ju hustomten 19 från början och dessutom skrev jag typ ingenting den första månaden, jag "laddade" mest, men nu har jag gjort 50 inlägg och räknaren tickar på mot tvåtusen besökare. Roligt! Idag spenderade jag tre timmar på stan i sommarvärmen och ungefär hela Umeå gjorde detsamma. Köpte jättesöta, stadiga pappersmuggar på Lagerhaus men jag ska inte dricka i dem utan tänkte återigen dra fram mina cellofanrullar. Tänkte att det kunde bli fina små "presentkorgar" när man vill ge bort något litet så där. Till att börja med ska de användas som fiskdamms-påsar på L.´s 4-årskalas om några veckor. Var tvungen att prova hur det skulle se ut så jag tjuvlånade barnens lördagsgodis för en liten fotosession, det funkade bra och jag tror att det kommer att gå hem i stugorna!

1 kommentar:

  1. Jag har kämpat lite med hur man ska få det snyggt med cellofan, pappersmuggar var en bra idé till småsaker!

    Karin B

    SvaraRadera